HOMENATGE A TÍTOL PÒSTUM A L’ACADÈMIC IL.LM. SR. JUAN CÓRDOBA RODA

El passat dia 15 de desembre, a la seu de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, l’Acadèmia de Jurisprudència i Legislació de Catalunya i la Junta de Govern de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, van retre homenatge a títol pòstum a l’acadèmic de número Il·lm. Sr. Juan Córdoba Roda.

L’acte va ser presidit pel president de la nostra Acadèmia, Excm. Sr. Francesc Tusquets i Trias de Bes, juntament amb la degana de l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona, Mª Eugènia Gay Rosell i altres personalitats acadèmiques com la magistrada i vicepresidenta de l’Acadèmia, Excma. Sra. Mª Eugènia Alegret, l’advocat i secretari, Il·lm. Sr. Joaquin Tornos, el Registrador de la propietat i Tresorer de l’Acadèmia, Il·lm. Sr. Antonio Cumella, a més de l’Excm. Sr. Francisco Bañeres Fiscal Superior de Catalunya. Varen completar aquest elenc de personalitats, el Director de Dret i Entitats Jurídiques de la Generalitat de Catalunya, Sr. Joan Ramon Casals, el president de la Comissió Jurídica Assessora, Excm. Sr. Albert Lamarca, membres de la Junta de govern de l’ICAB, degans emèrits de l’ICAB, els representants de Col·legis professionals de Catalunya, degans de col·legis de d’Advocats de Catalunya, personalitats del món universitari i un llarg etcètera.

L’acte va començar amb unes paraules de la Degana de l’ICAB i un emotiu vídeo in memoriam del Dr. Córdoba. A continuació, l’acadèmic de número Il·lm. Sr. Agustín Luna, va llegir-ne la Necrològica, tot destacant l’aspecte docent, humà i acadèmic; la seva excel·lència en tots els àmbits de la seva amplíssima vida professional, col·legial, acadèmica i personal.

El Dr. Juan Córdoba Roda va ser acadèmic de número i Vicepresident de l’Acadèmia de Jurisprudència y Legislació de Cataluña, catedràtic de Dret Penal, col·laborador habitual i membre del Consell de Redacció de la Revista Jurídica de Catalunya.

La cloenda va ser a càrrec del president de l’Acadèmia, que va pronunciar el corresponent discurs. L’acte va comptar amb la presència de nombrosos familiars.

ANTERIOR NOTÍCIA SEGÜENT NOTÍCIA
Últimes notícies